Huisstijl


Je huisstijl bepaalt je imago. Je kunt het zien als de kledingkeuze van je organisatie, bedrijf of product. Met je huisstijl kun je je onderscheiden van anderen. Je laat ermee zien wat je drijfveren zijn en wat de waarden en eigenschappen zijn van je bedrijf. Het is dus belangrijk om goed na te denken over je huisstijl.

Bedrijfsidentiteit

Vaak worden huisstijl en logo door elkaar gehaald. Waar de huisstijl staat voor identiteit, is het logo meer het gezicht van een bedrijf. Ze staan los van elkaar, maar moeten wel bij elkaar passen. En nog belangrijker: ze moeten passen bij je bedrijf. Als je bedrijfsuitstraling niet past bij je identiteit, veroorzaak je verwarring en dat wil je niet hebben.

Een goede huisstijl straalt professionaliteit uit en dat is goed voor de omzet. Je bindt klanten aan je doordat je vanuit een herkenbaar beeld vertrouwen creëert.

Een herkenbare huisstijl

Als je ons een huisstijl voor je laat ontwikkelen ben je verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige creatie die past bij jouw onderneming én waarin je doelgroep zich herkent. De juiste huisstijl maakt je logo krachtiger en zorgt ervoor dat het beeld beter blijft hangen. Daarnaast kun je met een nieuwe huisstijl laten zien dat je als ondernemer gezond en innovatief bezig bent. Ook dit geeft vertrouwen. Kijk hier voor een voorbeeld van een complete huisstijl die we hebben ontwikkeld voor een van onze klanten.  

Wil je meer weten? Dan staan we uiteraard voor je klaar. Laat je gegevens achter en beslis na een gesprek of Brandmerk Reclame iets voor je kan betekenen.